loading...
hadi بازدید : 1077 1392/07/19 زمان : 23:18 نظرات (0)

بهترین بازی هاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين بازی های اين هفته  را دانلود کنيد؛ بازی هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

 بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به بیا 2 سافت سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

مخصوص کودکان دهه 60؛

بازی زیبای پینوکیو برای رایانه + دانلود

حتما با شنیدن نام پینوکیو به یاد کارتون های جذاب و دیدنی دوران کودکی تان می افتید کودکی که با شخصیت های مانند: پینوکیو و پدر ژپتو گذرانده شده است. حتما پینوکیو را با دماغ بزرگش به خاطر دارید، دماغی که به دروغ حساس بود و با گفتن دروغ دماغش بزرگ تر می شود. در این بازی وظیفه ی اصلی شما یافتن فرشته ی مهربان است که می تواند پینوکیو را به یک انسان واقعی تبدیل کند. برای رسیدن به هدف باید از موانع گوناگونی عبور کنید، مراقبت خودتان باشید!




برای سیمبین

در مسابقات ورزش های زمستانی شرکت کنید + دانلود بازی

این بازی Winter sports مشهور به مسابقات المپیک زمستانی است که در آن تمامی رشته های مرتبط با برف و یخ برگزار می شود. شما باید در این مسابقات در رشته های اسکیت، اسکی های مختلف، تیراندازی و بازی های چندگانه شرکت کنید و استعداد خود را در ورزش های زمستانی به حریفانتان ثابت کنید. مدال طلای ان دوره از مسابقات هیچ فرقی با مدال المپیک تابستانی ندارد! از ویژگی های نسخه ی جدید بازی می توان به گرافیک واقع گرایانه آن اشاره نمود.



میوه ها را تکه تکه کنید!

نسخه ی جدید بازی "Fruit Ninja" برای اندروید + دانلود

Fruit Ninja یا همان بازی بریدن میوه ها یکی از محبوب ترین بازی های موجود در گوگل پلی است، که افراد بی شماری جذب ویژگی های این بازی شده اند. وظیفه شما در این بازی بریدن و خرد کردن میوه ها است ولی چالش بر انگیز ترین بخش کار مراقبت از برخورد با بمب های موجود در بازی است که امکان دارد شما را به خطا وادار نمایند. نسخه ی جدید این بازی با نام Fruit Ninja 2013 v1.0 منتشر شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند ولی مراقب باشید که زیبایی های بازی شما را معتاد خود نکند!




به در خواست کاربران دریچه

گربه ی سخنگو برای جاوا و سیمبین + دانلود بازی

با توجه به در خواست های مکرر کاربران دریچه تصمیم گرفتیم تا گربه ی سخنگو را برای پلتفرم جاوا و سیمبین آماده کنیم. گربه سخنگو نام یک بازی سرگرم کننده برای گوشی های همراه است که گربه این بازی با تقلید از صدای شما می تواند اوقات خوب و شادی را فراهم کند. نکته: این بازی های ارائه شده برای جاوا و سیمبین از لحاظ گرافیکی و تقلید قابل مقایسه با نسخه ی اندرویدش نیست ولی داشتن آن در گوشی خالی از لطف نیست.





با دوستان خود شطرنج بازی کنید + دانلود

اگر دوست دارید بازی شطرنج را به صورت سه بعدی بازی کنید، دریچه به شما این نسخه E.G. Chess را پیشنهاد می کند. رشته ورزشی شطرنج فکری ترین ورزش موجود در جهان است که به جای تحرک بدنی نیاز به تحرک ذهنی دارد و به دلیل نیاز نداشتن به مکان خاص طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد و به هر کسی می تواند با داشتن یک دست شطرنج در هر مکانی که می خواد این رشته را بازی کند.



گربه سخنگو برای رایانه + دانلود

بدون شک تمامی شما کاربران  بازی معروف گربه سخنگو را میشناسید که این بازی معروف را بر روی تبلت ها و گوشی های تلفن همراه خود نصب و استفاده کرده اید، اکنون نسخه جدید این بازی معروف برای ویندوز کامپیوتر با امکانات بیشتر و جدیدتر همچون ضربه زدن،ترساندن و نوازش کردن گربه آماده دریافت است که میتوانید از دریچه دریافت نمایید.

yjc



برای اندروید

نسخه ی جدید بازی هیجان انگیز "Doodle Jump" + دانلود

Doodle Jump یکی از پر طرفدارترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است. وظیفه ی شما در این بازی پرش های متوالی از روی موانع است، ولی در هنگام عبور از موانع باید مراقب برخورد با هیولای موجود در بازی باشید. از تغییرات نسخه جدید می توان به افزایش سرعت بازی اشاره نمود. بازی بسیار اعتیاد آور است و شما تلاش خواهید کرد که آن را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانید.




دشمنان خيالي خود را نابود كنيد + دانلود بازي

نمی‌دانم تابه‌حال بازی Minecraft را امتحان کرده‌اید یا نه. این بازی جالب که چند سال است با فروش غیرمنتظره خود دنیا را قبضه کرده است، به بازیکن اجازه می‌دهد هر آنچه دلش می‌خواهد را از هیچ بسازد و در دنیای مخلوق خود (یا دیگر بازیکنان) به گشت‌و‌گذار بپردازد. گرافیک بازی ماین کرافت بسیار ساده است و همه موفقیت خود را مدیون گیم‌پلی اعتیادآور خود است. البته فقط در قسمت گرافیک نیست که ماین‌کرافت لنگ می‌زند. وقتی پای مبارزه به میان می‌آید، حداکثر فقط یک شمشیر یا کمان در اختیار دارید که برای خیلی از بازیخورهای حرفه‌ای ناامیدکننده ظاهر می‌شود. آنهایی که ارادت خاصی به ظاهر نوستالژیک ماین کرافت یا گیم‌پلی آن دارند و دوست دارند آن را از منظری اکشن‌تر تجربه کنند، می‌توانند بازی Gun Crafter را امتحان کنند.





برای سیمبین؛

خلبان هواپیمای جنگی F14 شوید + دانلود بازی

اگر از علاقه مندان به پرواز با هواپیمای جنگی هستید دریچه به شما بازی F14 را پیشنهاد می کند، این بازی یک شبیه سازی جالب از داخل جت جنگی است و می تواند شما را به رویاهای دوران کودکی تان ببرد. داستان بازی به این گونه است که دشمنان به سرزمین شما حمله کرده و شما برای دفاع از کشورتان به عضویت نیروی هوایی در آمده اید و باید به قوای جنگی دشمنان حمله کنید و آن ها را از بین ببرید.




نبرد روبات ها + دانلود بازي

بازی مهیج Robotek  دسته ای از بازی های آنلاین  چند نفره است. داستان این بازی از این قرار است که در آینده روبات ها علیه بشیرت قیام می کنند و دست به تسخیر سیاره می زنند.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع دانلود نرم افزار,بازی,آموزش نرم افزار (بیا تو سافت Bia2Soft.ir),دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویدیو,دانلود آلبوم رایگان,بیا2سافت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1611
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 1160
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 455
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 8,732
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 12,287
  • بازدید ماه : 9,381
  • بازدید سال : 473,498
  • بازدید کلی : 4,704,298
  • کدهای اختصاصی